HTML

Szatmárfigyelő

Az ellentmondások országa, "Szatmárország" Tele okos, becsületes, törekvő emberrel. Talán ezért is nem jut az 5-ről a 6-ra. Mi lehet a lassú fejlődés oka?

Friss topikok

Kánaán és kolbászból font kerítés- Nigériában.

Bunkológus 2010.04.27. 08:00

Ha már megtisztelnek az olvasók azzal, hogy rendszeresen visszatérnek a Szatmárfigyelő blogra, akkor én is szolgálok némi meglepivel. E- mailt kaptam. 700.000 eurót nyertem. Önzetlen vagyok, idemásolom az e- mailem szövegét, aki ráér, gyűjthet némi tapasztalatot.
Pénzt? Azt nem kap, de kíváncsi lennék, van-e valami újítás az eddigi menethez képest!

DIE Süddeutsche KLASSENLOTTERIE!

SKL-Gunther, Kronacher Str.60
D-96052 Bamberg
Németország
http://www.skl.de/
Hivatkozási szám: SKL/Millionenformel/05/1288
Gy.sz.: SKL/25/8787
 
Gratulálunk!! Örömmel értesítjük, az eredmény az igazságos
kötött éves végső felhívja a Süddeutsche Klassenlotterie Program.
Süddeutsche Klassenlotterie von végeztek egy kizárólagos listája
25.000.000 e-mail címét, az egyéni és a vállalati testületek által szedett
Részletes automatizált véletlenszerű számítógépes szavazással keresést az internet részeként
a mi nemzetközi promóciós program magatartás, amit minden évben. Nem
jegyet sold.After ez az automatizált számítógép fordulóban, az e-mail cím
csatolt sorszám 65-5.524 felhívta a szerencsés számok 4-18-24-30-31-35
amelyek ennek következtében alakult meg egyik első harmincöt (35) szerencsés
nyertesek ebben a kategóriában.
 
Önnek, ezért hagytak jóvá egy összegben kifizetésre a 700,000.00
Euró (hétszázezer euró) volt készpénzben jóváírt fájl
SKL/Millionenformel/05/1288. Ez egy teljes készpénz-díj 35 millió
Euro megosztott elsők között harmincöt (35) szerencsés nyertesek e
category.This év Lottó Program Jackpot a legnagyobb valaha
A Süddeutsche Klassenlotterie.
 
A becslések szerint 35 millió jackpot lenne a hatodik legnagyobb Európában
történelem. A legnagyobb 363 millió volt a főnyeremény, hogy elment a két nyertes
Egy február 2003 rajza The Big Game Mega Millions "predecessor.Your alap
már letétbe helyezett egy külföldi bank egy keménykötésű biztosítást. Miatt a
keverjük össze néhány számot és a nevet, mi tanácsot, hogy tartsa meg ezt a díjat a
hirdetmény, amíg a követelés a feldolgozott és a pénzt átutalják a
A megnevezett bankszámlájáról, mivel ez is része a biztonsági protokollt
elkerüljék a kettős állítása, vagy indokolatlanul kihasználva ezt a programot a
nagyközönség számára.
 
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szerencsés nyertes szám alá tartozik, a mi afrikai füzet
képviseleti iroda Nigériában. Tekintettel erre, az 700,000.00 euró
(Hétszázezer euró) is fel kell szabadítani Önnek affiliate
bank Afrikában. Mi ügynök Nigériában azonnal megkezdi a folyamatot
megkönnyítése felszabadítását pénzét neked, amint kapcsolatba lép
vele, és indítsa el azt állítja, kérjük, forduljon a követelések
agent:
 
Dr.Timmy Cole -
Külföldi Services Manager, Payment and Release Order Tanszék
E-mail: timmycarl79@gmail.com
Telefon: +447045729586.
 
Ön azt állítja, ügynök segítséget nyújtanak majd a feldolgozó és átutalására a
díj alapok be a kijelölt banknak account.Note, hogy az összes díjat pénzeszközök
igényelhető legkésőbb egy hónap. Ezen időpont után az összes pénzeszközök
vissza a lottó TREASURY mint unclaimed.In érdekében, hogy elkerüljék a felesleges
késések és szövődmények, kérjük, igyekszünk, hogy idézőjelbe a hivatkozási száma:
SKL/Millionenformel/05/1288 és tételszámokat: SKL/25/8787 minden
levelezés az Ön ügynök. Továbbá, amennyiben van-e bármilyen változás
a címét, akkor értesítse erről a kezelő ügynöke azt állítja, a lehető leghamarabb.
 
Gratulálok még egyszer minden tagja munkatársaink és köszönet
is része a promóciós program.
 
Tisztelettel,
Mrs.Violletta Ibrahimovich.
Promotions Manager
A Süddeutsche Klassenlotterie.



Nyilatkozat: a Szatmárfigyelő blogon fentebb közzé tett e- mail szövege kamu! Ha valaki mégis megpróbálna ezúton pénzhez jutni, a rá váró átverésért semminemű felelőséget nem vállalunk!

Címkék: kamu átverés nigériai lottó

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szatmarfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr921952204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naiv Ágnes (törölt) 2010.08.29. 16:54:54

Üdvözletem!

Sajnos én is beleestem a csabdába, mert még most is nagyon naiv vagyok. Örültem az egyik nap kapott emailnek, mert abban az volt, hogy nyertem 700000 eurot. Sajnos válaszoltam is rá, sőt még az adataimat is elküldtem, meg a számlalámomat is. De pénzt még a mai napig nem látok és mikor kérdőre vontam Dr. Timmy Cole-t, akkor azt írta vissza, hogy előbb fizessek én 745 USD, majd azután kaphatom meg a nyereményemet. Ekkor már nekem is leesett, hogy csak az adatokra és a pénzre utaznak, de már késő bánat. Most izgulhatok, hogy a teljes adataimmal mit fognak csinálni ezek a csalók. Ha már pénz nincs, legalább ne legyen ebből nagyobb bajom

Tűzfal · http://szatmarfigyelo.blog.hu/ 2010.08.30. 07:27:58

@Naiv Ágnes:
Kedves Ágnes!
Egy jobban megfogalmazott levélre sokan reagálnának, hiszen mindannyian szeretnénk jobban, anyagilag függetlenként élni.
Ön még időben felismerte, hogy mi a levél küldőinek célja.
Adatait elküldte, amiért ugyan joggal aggódhat, de fogalmazása alapján remélem , hogy amit meg tudott változtatni, vagy saját védelme érdekében meg tudott utólag tenni, azt megtette!

Elsősorban a bankszámláját kísérje fokozottan figyelemmel! Lehet, én is naiv vagyok, de a leírtak alapján inkább a 745 dollárjára utaztak.

Kérem, tájékoztasson a későbbiekben a fejleményekről!

robika964 2011.11.30. 20:16:08

Sziasztok! Én ma kaptam email sorozatot, és nyertem állítólag 700000 eurót. Visszaírtam nekik, megadtam a párom számlaszámát, címem stb. Azt írtam, hogy ha csalók, hadjanak békén, ha nem írjanak vissza. Persze a számla minuszos,és nincs forgalma,tehát levenni sem tudnak róla pénzt. Vissza írtak, hogy nem becsapás, és három napon belül utalni fogják a nyereményt. Én AZT ÍRTAM NEKIK, HOGY A KÖLTSÉGEKET VONNYÁK LE A NYEREMÉNYBŐL.Küldtek tanusítványt,meg egy nyomtatványt, hogy rajta van minden információ az utalt összeg név,tehát egy számla kivonat. Meglátjuk mi lessz, és megírom.

Tűzfal · http://szatmarfigyelo.blog.hu/ 2011.12.01. 10:02:12

@robika964:

Kíváncsian várjuk, írd meg nekünk! :)

SuriMartin 2011.12.09. 19:28:41

Én a napokban kaptam meg ugyan ezen emailt! Én is belesétáltam a csapdába szintúgy egy 0-ás számlaszámot adtam meg arról vonhatnak! Megírtam hogy vonják le a járulékos költségeket!

Tűzfal · http://szatmarfigyelo.blog.hu/ 2011.12.10. 10:15:21

@SuriMartin:
Azóta is próbálkoznak, egy ritkán használt postafiókomba kapom a csodálatos ajánlatokat.

Nagy kedvem lenne szórakozni velük, de haszna nulla lenne.

SuriMartin 2011.12.10. 11:33:17

Én odáig jutottam, hogy megszerzem mind a 3 esedékes személy személyigazolványának a másolatát! Beszéltem könyvelővel és ügyvéddel is! Illetve egy angol német szakod professzorral is kinyomtattam nekik az elismervényeket meg ilyenek és elméletileg nincs semmi gigszer csak annyi hogy az aláírást bárki oda írhatta! Kértem tőlük aláírás mintát ami a személyi igazolvány hátoldalán van! Ha egyezik a két aláírás akkor lehet hogy megpróbálom! A könyvelő szerint más országokban más más nyereményszabályzatok vannak! A németeknél tényleg kell egy tanúsítványt amit a nyertesnek kell kifizetni ez azért van mert ott így korlátozzák a szerencsejátékokat! De pontosan hogyan is működik azt sajna nem tudjuk meg! Az a baj hogy ha jól megnézem a nyereményről szóló első 3 emailt abban semmilyen utalás nincs arra hogy fizetnek kell sőtt az van benne hogy adjam meg az adataimat és fizetnek is! Aztán jön egy újabb és újabb elismervény sorozat. Na és eztán jött a gebasz ami igen furcsa probléma az utalással! Hivatkozás Pénzmosás gyanuja! Na állj. Hol van itt az összefüggés Nyertem és Pénzmosás Közt Persze a Pénzmosásra fektették a fizetnivalót. Sajna amikor már a hatósággal jöttem akkor már csak 10 órám volt a pénz utalásra ! A többet ha lesz új fejlemény
..

Tűzfal · http://szatmarfigyelo.blog.hu/ 2011.12.10. 12:28:02

@SuriMartin:
Várjuk.
Azért óvatosan, mert Te sem hiszed, hogy ez ilyen egyszerű lenne! :)
süti beállítások módosítása