HTML

Szatmárfigyelő

Az ellentmondások országa, "Szatmárország" Tele okos, becsületes, törekvő emberrel. Talán ezért is nem jut az 5-ről a 6-ra. Mi lehet a lassú fejlődés oka?

Friss topikok

A Gonosz Törpe birodalma

Tűzfal 2010.06.11. 09:18

FELHÍVÁS: A 1749-es telefonszám felhívásával egyszeri 200 forintnyi pénzadomány juttatható el az ár- és belvízkárosultakhoz. 

 

Mesevilágban élünk?

 
 
Lefekvés után meglátogatott egy álommanó. Örültem, már rég beszélgettünk, különben is, így legalább nem kell majd számolnom a bárányokat elalvás előtt.
         
Gyanús akkor kezdet lenni a dolog, amikor bemutatkozott. Az álommanók soha nem mutatkoznak be, csak teszik a dolgukat. Fontosnak tartotta elmondani, hogy úgy figyeljek rá, hogy őt országa választóinak kétharmada választotta meg álommanónak. Felszólított, hogy kössek vele szövetséget, és akkor nekem nagyon jót fog tenni!
 
Mikor leesett, hogy ez nem az az álom, amire én vártam, közöltem vele, hogy kössön vele szövetséget Orbán Viktor. Az akar mindenáron, mindenkivel szövetséget kötni!
Ezek után már könnyen ment a jótétemény elutasítása is: elárultam, hogy ő nincs olyan csinos és vonzó, hogy „jót tegyen nekem” ágyamban!
 
Hagyjál nekem békémet, kicsi csíra manó!
 
Elzavarási kísérletem nyomán fantasztikus változáson ment át. Munkásőr pufajkába öltözött, mellén vörös csillaggal, narancsot szopogatott és Kuncze dörmögő hangján közölte, hogy békés álmot bocsát rám négy évig, ha azt írom, amit ő mond!
Közben fantasztikus hangzavar támadt, amiből csak nehezen hallottam ki töredékeket.
  • Monnyon le!
  • Loptál már eleget.
  • Börtönbe velük!
  • Oligarcha,
  • Ellopta az országot,
  • Államcsőd fenyeget,
  • Háromharmad álommanója vagyok.
  • Álomszövetséget kötöttünk,
  • 29 pont,
  • 29-én lemondatjuk,
  • A krumplileves, az legyen krumplileves, elvtársak!
  • Szőlőhegyek királynője, Tokaj a magyaroké és az enyém.
  • Az árvizet az úr azért küldte, hogy bizonyítsa, alkalmasak vagyunk a törpék kormányzására.
 
Lózungok egész tárháza zúdult rám, alig bírtam megérteni, hogy melyik szirén, mit akar mondani.
Mondott közben a gonosz törpévé változott álommanó egy több órás beszédet, amit nem értettem, ígért több pénzt, munkahelyet, pálinkát. 
 

 

Követelte, áruljam el a nevem, személyi számom, e-mail címem, telefonszámom, és mondjam el neki, hogy mit tudok én eddig felmutatni, hogy véleményt merek róluk mondani!
                                                               
Átadta közben az új Suzukit, majd pofán csapta Barossót, és mikor közöltem vele, hogy azt írok, amit én akarok, ordítva, fenyegetőzve eltávozott. (ígért néhány bögrét, de azokat a fejéhez vágtam)
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szatmarfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr782073495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása