HTML

Szatmárfigyelő

Az ellentmondások országa, "Szatmárország" Tele okos, becsületes, törekvő emberrel. Talán ezért is nem jut az 5-ről a 6-ra. Mi lehet a lassú fejlődés oka?

Friss topikok

Ma már nem süllyed tovább…!

Tűzfal 2010.04.20. 08:00

 

 

Mindig van lejjebb!

Vasárnap késő délután elkövettem azt a hibát, hogy felléptem a szon.hu internetes portálra. Ami, ha nem tévedek, a Kelet- Magyarország függetlennek nevezett újság internetes korcsosulása. Naivan azt hittem, tájékozódni tudok egy teljes nap kihagyása után a megyei eseményekről.

Nem talált. Azokról nem tudtam tájékozódni. Arról, viszont igen, hogy mit írnak egyéb interneten is megjelenő bulvárlapok. Ha bármelyik hír olyan nagy jelentőségű lenne, hogy érdemes átvenni, akkor egy szavam sem lenne.

De döntsék el Önök:
„Milyen bájos nő volt! És milyen klassz fickó lett belőle!" Szólt a blikk 05.00-kor megjelent szenzációja. Nekünk itt parasztoknak, Szatmárban ez is jó!

Előtte a Független Hírügynökség „hamuzó” híreiből kaptunk meg minden olyat, amit mások már korábban közöltek

Ezután megtudhattunk egy világrengető szenzációt: beszorult a betörő a szellőzőbe.
Bújócskázással magyarázta egy betörő beszorulását egy üzlet szellőzőcsövébe az Egyesült Államokban. - azt hiszem, senkit nem lep meg, hogy autentikus forrásként ismét a BLIKK lett megnevezve.
Aki ennyi eredeti hírtől még nem ment le hídba, az megtudhatta a következőkben, hogy ”Miért színlelik a nők az orgazmust?" Azt hiszem, mindenkit meglepek a bejelentéssel: a Blikkből származott a felvilágosító óra!

Én már csak egy kattintásig bírtam. Na nem azért, mert szeretem magamat kínozni, egész egyszerűen kíváncsi voltam, meddig terjed az ügyeletes szerkesztő pofátlansága.
Jól tettem, kitartásom elhozta méltó jutalmát. Megtudhattam, hogyan kell mívelni a bőrápolást a természet patikájának segítségével. Biztosan unják már a megállapításaimat: a Blikk cikkéből, a szon.hu-ra bekopizva.

Kell-e ezek után kérdeznem, hogy hogyan és miért fizet ezért a szemétért valaki bármit is? Ki az a megveszekedett őrült, aki itt hirdet?

Lássátok és olvassátok. A Blikket. Már akinek hasonló színvonalra van szüksége. De erre a célra ott van a Blikk.

Tájékoztatom a Kelet- Magyarország és a szon.hu kiadóját, szerkesztőit, tulajdonosait, hogy lassan elég. Egyúttal kérem, fejezzék be a marketing célú hívásaikat, mert amit máshol megkapok, azért nem fogok önökhöz ellátogatni, és főleg egy büdös kanyit sem fogok lapjukért kiadni!
 

 

Címkék: kelet magyarország szon.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szatmarfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr121936301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása